Tryby jazdy.
Nieważne, jaki styl jazdy wybierzesz – mamy na to odpowiedź.
- Tryb A-B.
Ślad przejazdu definiowany jest przez określenie punktów A i B. Wszystkie kolejne ślady przejazdów będą przebiegały w określonym odstępie (zgodnie z ustawioną szerokością roboczą) począwszy od pierwszego. W ten sposób możliwe jest podzielenie pola na zagony lub praca przejazd przy przejeździe.
- Tryb konturu A-B.
Funkcja jazdy według konturu A-B może być stosowana np. do rysowania linii referencyjnej na polach o lekko zakrzywionych krawędziach. Ślady przejazdów przy kolejnych pracach polowych wyliczane są przez równoległe przesunięcie linii referencyjnej o ustawioną szerokość roboczą. W ten sposób możliwy jest podział pola na zagony, a praca na nich może być wykonywana w dowolnej kolejności.
- Adaptacyjny tryb konturu A-B.
Funkcja jazdy adaptacyjnego konturu A-B umożliwia omijanie przeszkód z zapisem nowej sekcji. Taka sekcja będzie wprowadzona do istniejącego konturu A-B i będzie do dyspozycji dla kolejnych powierzchni. Można tu również wydłużyć istniejący ślad za pomocą sekcji na jego końcu lub początku. Ponadto istnieje możliwość łączenia ze sobą już utworzonych śladów.
- Tryb A + kąt (przekazanie śladu referencyjnego).
Z takim trybem jazdy można dostosować kierunek jazdy dla wielu maszyn przy pracy równoległej. Po osadzeniu punktów A-B, poprzez podanie kąta ustalany jest punkt B dla innej maszyny i dostosowanie śladu referencyjnego.