Dobre decyzje bazują na liczbach.
Zarządzanie gospodarstwem z CLAAS TELEMATICS.
TELEMATICS umożliwia sprawdzenie wszystkich informacji o XERION zawsze i z każdego miejsca. Zgromadzone dane są regularnie wysyłane do serwera TELEMATICS przez sieć telefonii komórkowej.
Korzyści są widoczne pod każdym względem. Zdalna kontrola ułatwia optymizację ustawień maszyny. Zdalna diagnostyka to oszczędność czasu poświęcanego na serwisowanie. Analiza czasu pracy poprawia przepływy robocze, a rejestracja danych ułatwia dokumentację.
Dzięki GPS możliwe jest zlokalizowanie XERION na drodze i w polu. Nawet podczas jazdy użytkownik – bądź na życzenie także uprawniony partner serwisowy – korzystając z połączenia mobilnego, może uzyskać dostęp do wszystkich informacji i przeanalizować je stosując diagnozę zdalną.
Zarządzanie maszynami z CEBIS.
W CEBIS można utworzyć 20 urządzeń dołączanych oraz przyporządkować im stałe ustawienia. Przesyłanie wartości do innych ciągników jest możliwe za pośrednictwem pamięci USB.
- Ustawienia przekładni oraz zaworów hydraulicznych
- Aktywacja liczenia powierzchni
- Szerokość robocza dołączonej maszyny
- Cztery sekwencje CSM
DataConnect: Pierwsze bezpośrednie rozwiązanie typu Cloud-to-Cloud dla rolnictwa.
Do tej pory rolnicy z mieszanymi flotami maszyn mogli zapisywać, przetwarzać i dokumentować dane wyłącznie na poszczególnych maszynach lub portalach producentów. Dzięki DataConnect marki CLAAS, 365FarmNet, John Deere, Case, Steyr i New Holland po raz pierwszy stworzyły bezpośrednie, niezależne od producenta i otwarte dla branży rozwiązanie typu Cloud-to-Cloud. Maszyny przesyłają dane przez interfejs, dzięki czemu można monitorować cały park maszynowy i zarządzać nim w portalu CLAAS TELEMATICS.
Remote Service nic nie kosztuje.
Istotnym elementem tworzenia sieci maszyn jest usługa Remote Service od CLAAS, która wyraźnie upraszcza realizację prac konserwacyjnych i serwisowych. Maszyna zgłasza partnerowi serwisowemu zapotrzebowanie na konserwację bądź informuje go bezpośrednio o usterce. W obydwu przypadkach partner serwisowy ma dostęp do istotnych danych i może się optymalnie przygotować do pracy. Koszty pierwszych pięciu lat usługi Remote Service pokrywa firma CLAAS – wystarczy tylko, aby klient wyraził zgodę.